עו"ד נגה ויזל על תיק דרעי: "מה שנעשה כאן זה סחיטה באיומים"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד נגה ויזל על תיק דרעי: "מה שנעשה כאן זה סחיטה באיומים"

    עו"ד נגה ויזל תקפה בחריפות בריאיון ל"מהדורה המרכזית" את התנהלות הפרקליטות במשפט דרעי, "אמרו לו אם לא תגיע להסדר אנחנו נבקש מאסר בפועל, זאת אומרת שיש כאן סחיטה באיומים. בגלל ההורדה של אופציה של מאסר הוא מוכן לפרוש מהחיים הפוליטיים"

    צילום: פלאש 90
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד נגה ויזל התראיינה הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחסה לתיק דרעי שמגיע לקראת הכרעה, ותקפה את התנהלות הפרקליטות, "הרבה אנשים מודים בהסדרי טיעון למרות שהיה אפשר לנהל את התיק, וזה בגלל הלחץ כי לא יודעים לאן יוביל ההליך המשפטי ולכן מעדיפים ללכת להסדר טיעון".

    עוד הוסיפה, "הפרקליטות מגישה כתב אישום גם כשאין ראיות. אבל כאן מה שנעשה זה דבר חמור כי אמרו לו אם לא תגיע להסדר אנחנו נבקש מאסר בפועל, זאת אומרת שיש כאן סחיטה באיומים" ביקרה עו"ד ויזל.

    ויזל הסבירה את הרציונל מאחורי ההחלטה של דרעי, "הוא אומר שאם יורידו לו את האופציה של הכלא, אז הוא מעדיף לפרוש. אם הוא חושב שהוא זכאי הוא צריך להמשיך לנהל את התיק ובוודאי לא להיכנע לסחיטה באיומים" אמרה עו"ד ויזל.

    על עבירות מס אמרה ויזל כי ישנו מגוון רחב של עבירות, "גם בעבירות מיסוי אפשר להיכנס לכלא, אם מדובר על עבירות שלא בחומרה גבוהה אפי' לא מוגש כתב אישום אלה נגמר בקנס כספי. כמו שלא תמיד נכנסים לכלא גם אם המחוקק קבע כך".

    ויזל הוסיפה והסבירה את מערכת ההרשעות חסרת התקדים בעולם בישראל, "יש 99% הרשעות בגלל שאנשים בלחץ ומגיעים להסדר טיעון. והוא מוכן לפרוש מהכנסת רק שלא יבקשו עליו מאסר בפועל".

    על עינוי הדין וסחיבת התיק לאורך 6 שנים אמרה ויזל, "זה עוד אפשרות של הפרקליטות להתעלל בנאשמים, והחשודים, התיקים שוכבים בפרקליטות ומה אכפת להם אם אלו החיים שלו? תיק כזה לא צריך לשכב בפרקליטות, תחליטו, אתם רוצים להגיש כתב אישום תגישו".



    0 תגובות